Piena produktu vairumtirgotāja "CCM Trading" apgrozījums aizvadītajā finanšu gadā sarucis par 7,7%
Rīga, 6.febr., LETA. Piena produktu vairumtirgotājs "CCM Trading" pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2017.gada 1.oktobra līdz 2018.gada 30.septembrim, strādāja ar 13,282 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,7% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa saruka 2,4 reizes - līdz 107 524 eiro, liecina informācija "Firmas.lv". Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka aizvadītajā finanšu gadā "CCM Trading" turpināja tirgot piena produktus. Kopumā kompānija pārdeva 540 tonnas tehniskā kazeīna, 2860 tonnas siera, kas ir par 150 tonnām vairāk nekā gadu iepriekš, kā arī 235 tonnas sviesta, kas ir par 280 tonnām sviesta mazāk nekā iepriekšējā finanšu gadā, 240 tonnas sausā piena, kas ir par 24 tonnām mazāk nekā finanšu gadu iepriekš, 24 tonnas sauso siera suliņu un 24 tonnas sauso paniņu. Kompānijas vadība norāda, ka aizvadītajā finanšu gadā visu piena produktu cenām bija relatīvi ilgi periodi, kad tās nemainījās, kas mijās ar īslaicīgiem cenu aktivitātes periodiem. Pieprasījums pēc produktiem ar augstu tauku saturu, it īpaši sviesta, pagājušajā gadā pieauga un auga arī to cenas, taču vēlāk to cenas atkal kritās, nenoturoties iepriekš sasniegtajā līmenī. Pēc produktiem ar augstu olbaltumvielu saturu - sausā vājpiena, siera suliņu pulvera un citiem bija diezgan labs pieprasījums, taču tas nesekmēja būtisku šo produktu cenu palielināšanos, jo regulāri tika pirkts Eiropas Savienībā (ES) intervencē esošais produkts. Uzņēmuma vadība norāda, ka apgrozījuma samazinājums aizvadītajā finanšu gadā ir skaidrojams ar realizētās produkcijas cenu līmeņa samazinājumu, kā arī kopējā pārdotā piena produktu apmēra samazināšanos. Vienlaikus kompānija guvusi saprātīgu peļņu, kas liecina par labu darbu aizvadītajā finanšu gadā, bilst vadība. Uzņēmuma vadības ziņojumā arī teikts, ka finanšu gads 2018.gada 1.oktobra līdz 2019.gada 30.septembrim ir sācies ar tendenci piena produktu cenām ievērojami samazināties. Īpaši tas attiecas uz piena produktiem ar augsto tauku saturu - samazinājušās sviesta un siera cenas, kas saistīts ar to, ka minētie produkti iepriekš tika "pārvērtēti". Tirgus dalībnieki sagaida ievērojamu piena produktu cenu samazināšanos šā gada pirmajā ceturksnī, savukārt par tirgus tālāko attīstību, sākot ar šā gada otro ceturksni, skaidru prognožu neesot. Kompānijas vadība arī norāda, ka "CCM Trading" plāno turpināt sadarbību ar esošajiem piegādātājiem un pircējiem, cenšoties izvairīties no nepārdomātu līgumu slēgšanas. Uzņēmuma pamatuzdevums šajā saimnieciskajā gadā ir saglabāt iegūto tirgus daļu tirdzniecībā ar minētajiem produktiem. Finanšu gadā, kas ilga no 2016.gada 1.oktobra līdz 2017.gada 30.septembrim, kompānija strādāja ar 14,385 miljonu eiro apgrozījumu un 261 784 eiro peļņu. Kompānija ir reģistrēta 2005.gadā un tās pamatkapitāls ir 142 300 eiro. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Aivars Lazdāns.
Raksts
Piena produktu vairumtirgotāja "CCM Trading" apgrozījums pagājušajā finanšu gadā pieaudzis par 3,2%
Piena produktu vairumtirgotājs "CCM Trading" pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2018.gada 1.oktobra līdz 2019.gada 30.septembrim, strādāja ar 13,713 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,2% vairāk nekā gadu iepriekš.