Komunikācijas prasmes klientu apkalpošanā, SIA "Dialogs AB" Mācību centrs
2018. gada 11. oktobrī 11:33

Mūsdienu konkurējošā biznesa vidē izcils klientu serviss ir būtiska nepieciešamība, lai uz klientu orientēts uzņēmums gūtu panākumus, labu reputāciju, un peļņu. Lai klients vienmēr būtu apmierināts un ilgtermiņā sadarbotos ar uzņēmumu, kā arī ieteiktu to citiem, speciālistiem ir svarīgi pastāvīgi pilnveidot savas zināšanas, komunikācijas prasmes un mākslu piesaistīt jaunus un noturēt esošos klientus, tāpēc mācību centrā "Dialogs AB" esošiem un potenciāliem klientu apkalpošanas un pārdošanas speciālistiem 16 mācību stundu laikā piedāvā apgūt efektīvākās klientu servisa metodes, pilnveidot zināšanas par komunikāciju ar dažādiem klientu tipiem, kā arī apgūt stresa vadības metodes un citas klientu apkalpošanā būtiskas kompetences.