Kas ir SEO – mūsdienīga pieeja redzamībai internetā

Autors: Publicitātes foto
SEO (Search Engine Optimization) jeb meklētājprogrammu optimizācija ir process, kura mērķis ir panākt, lai jūsu mājaslapa Google meklētājā parādītos pēc iespējas augstākos meklēšanas rezultātos. Tas būtiski palielina jūsu mājaslapas apmeklētību, zīmola atpazīstamību un pārdošanas rezultātus. Ja jūsu mājaslapa nav rezultātu augšgalā, pastāv liela iespēja, ka klients dosies pie konkurenta. Plašāk par SEO optimizāciju skaidro e-komercijas speciālists Edgars Kebbe.
SEO optimizācija palīdz jūsu biznesam:
- palielināt apmeklētāju skaitu – optimizējot saturu, jūsu mājaslapa kļūst redzama tiem, kas meklē tieši jūsu pakalpojumus;
- piesaistīt mērķauditoriju – SEO optimizācija piesaista cilvēkus, kuri jau internetā interesējas par jūsu piedāvājumu, līdz ar to palielinās arī pirkumu iespējamība;
- uzlabot uzticamību – lietotāji biežāk uzticas uzņēmumiem, kuru lapas atrodas Google pirmajās pozīcijās;
- palielināt konkurētspēju – labi optimizēta mājaslapa var pārspēt konkurentus pat ar mazāku reklāmas budžetu.
Lai izprastu labāk, kas ir SEO darbības pamati un SEO optimizācijas būtība, iesakām iepazīties ar vienkāršu skaidrojumu, kas ir SEO, ko sagatavojusi SEO aģentūra eComStrive.

Autors: Publicitātes foto
Ko ietver SEO pakalpojumi?
SEO optimizācija nav vienkārša “atslēgvārdu pievienošana”. Tas ir stratēģisks process, kas aptver vairākas jomas, lai mājaslapa kļūtu redzama, kvalitatīva un konkurētspējīga.
Kas ir SEO pakalpojumi:
- tehniskā optimizācija (lapas ātrums, mobilā versija, drošība, indeksēšana);
- satura izveide ar atbilstošiem atslēgvārdiem;
- kvalitatīvu ārējo saišu veidošana;
- datu analīze un stratēģijas pielāgošana.
Katrs uzņēmums ir atšķirīgs, tāpēc visi SEO pakalpojumi tiek pielāgoti individuāli – ņemot vērā konkrēto nozari, mērķauditoriju, konkurenci un budžetu.
Pirmais solis – tehniskais SEO audits
Pirms optimizācijas svarīgi pārliecināties, ka mājaslapa tehniski darbojas korekti. Jāsāk ar tehnisko SEO auditu, kas ir SEO optimizācijas darbu pirmais obligātais solis, bez kura citi uzlabojumi var būt neefektīvi.
Tehniskais SEO audits ir process, kurā tiek pārbaudīts:
- lapas struktūra un kods – vai lapa ir loģiski uzbūvēta, vai tajā nav kļūdu, kas kavē Google to pareizi saprast un indeksēt;
- indeksēšanas problēmas – vai visas svarīgās lapas ir pieejamas meklētājiem, vai nav nejauši bloķēts kāds saturs;
- lapas ātrums un veiktspēja dažādās ierīcēs;
- mobilā pielāgotība – vai lapa ir viegli lietojama un pārskatāma viedtālruņos un planšetēs, kas mūsdienās ir būtiski SEO vērtējumā.

Autors: Publicitātes foto
Kas ir SEO speciālists?
SEO speciālists apvieno tehniskās zināšanas, analītisku domāšanu un stratēģisku pieeju. Viņa uzdevums ir:
- analizēt konkurenci un tendences,
- noteikt labākos atslēgvārdus,
- pastāvīgi uzraudzīt rezultātus un veikt uzlabojumus.
Ar viņa palīdzību jūsu mājaslapa kļūst par jūsu potenciālajiem klientiem pamanāmu un spēcīgu pārdošanas rīku.
Ar ko sākt?
Lai jūsu mājaslapa kļūtu redzama, efektīva un ienesīga, digitālā aģentūra eComStrive būs uzticams partneris ar ilggadēju pieredzi un skaidru pieeju rezultātu sasniegšanai. Palīdzēsim jums saprast esošās mājaslapas atdeves problēmas un piedāvāsim risinājumus, kas sniedz skaitliski izmērāmus rezultātus. SEO optimizācija ir ilgtermiņa ieguldījums jūsu biznesa izaugsmē un konkurētspējā. Vairāk: https://e-komercija.lv.
Darba laiks
Atvērts
Vairāk...Raksts

Kas ir SEO – mūsdienīga pieeja redzamībai internetā
Uzziniet, kas ir SEO optimizācija un kā tā palīdz sasniegt vairāk klientu caur Google meklētāju! Viss svarīgākais par SEO.