FCR Digital, SIA

FCR Digital, SIA

Blaumaņa 38/40, Rīga LV-1011 www.fcrdigital.lv/
www.fcrdigital.lv/

Kā apsteigt konkurentus ar mērķtiecīgu SEO un mākslīgā intelekta atbalstu

2023. gada 28. jūnijā 13:35
FCR Digital

Kā nodrošināt, lai jūsu vietne ierindotos augstāk par konkurentiem? Kādi šķēršļi varētu būt par iemeslu tam, ka jūsu vietnes atrodamība ir sliktāka, nekā jūs vēlētos?

Kā profesionāls mārketinga speciālists jūs saprotat, cik būtiska ir optimizācija meklētājprogrammām jeb SEO. Optimizējot savu vietni, jūs varat uzlabot savu vietu meklētājā, palielināt apmeklētību un ieņēmumus, apsteidzot konkurentus ar padziļinātu SEO stratēģiju. Taču dažkārt var rasties nelieli šķēršļi, piemēram, vietnes ielādes ātrums, kas var pazemināt jūsu atrašanās vietu meklētājprogrammu rezultātu lapās (SERP) par vienu vai divām pozīcijām.

Pēc darba ar simtiem vietņu esam secinājuši, ka jūsu SEO procesā izšķirošas ir divas lietas:

  • mērķtiecīga SEO;
  • labākais iespējamais tehnoloģiju kopums nozarē.

FCR Digital eksperti parādīs, kā darbojas mērķtiecīga SEO, un labāko praksi, kā sadarboties ar speciālistiem, lai sasniegtu augstākas pozīcijas.

Sāciet ar mērķtiecīgu SEO un atslēgvārdu izpēti

Jūsu tīmekļa vietne ir tik laba, cik laba ir tās atslēgvārdu izpēte! Jūs zināt, cik liels spēks ir pārbaudītam procesam. Tāpēc parunāsim par pārbaudīto mērķtiecīgas SEO tehniku.

Kas ir mērķtiecīga SEO?

Mērķtiecīga SEO attiecas uz praksi optimizēt jūsu vietnes saturu un struktūru, lai piesaistītu konkrētu potenciālo klientu auditoriju, kas meklē tādus uzņēmumus kā jūsu, izmantojot meklētājprogrammas. Tā ietver atslēgvārdu, meta aprakstu un citu lapas optimizācijas paņēmienu izmantošanu, kas atbilst jūsu mērķauditorijas specifiskajām interesēm un vajadzībām. Mērķtiecīga SEO ir praktisks risinājums, kas var pielāgoties jūsu konkrētajiem SEO mērķiem un uzdevumiem. Veiksmīgas mērķtiecīgas SEO optimizācijas atslēga ir izpratne par jūsu auditorijas meklēšanas nolūkiem un uzvedību.

Tas nozīmē zināt:

  • kādus atslēgvārdus jūsu auditorija izmanto, meklējot produktus vai pakalpojumus;
  • kādus jautājumus jūsu mērķauditorija bieži uzdod;
  • kāda veida saturam jūsu auditorija dod priekšroku.

Ietverot šīs zināšanas savā SEO stratēģijā, jūs varat izveidot tīmekļa vietni, kas ir pielāgota jūsu mērķauditorijas vajadzībām, tādējādi iegūstot:

  • augstākas pozīcijas meklētājprogrammās,
  • lielāku datplūsmu,
  • augstākus konversijas rādītājus.

Kas ir lapā ietvertā SEO?

Jūsu auditorijas atslēgvārdu, jautājumu un vēlamo satura veidu izzināšana un izmantošana tīmekļa satura publiskā daļā bieži tiek dēvēta par On-Page SEO jeb lapā ietverto meklētājprogrammu optimizāciju. Lapā ietvertā SEO nodrošina, ka jūsu vietne ir optimizēta meklētājprogrammām un nodrošina lielisku lietošanas pieredzi.
Tā ietver arī jauna satura veidošanu, pamatojoties uz jūsu satura stratēģiju, kurā galvenā uzmanība būtu jāpievērš "debesskrāpja" stila saturam un "centrmezgla" stila saturam.

Šie elementi darbojas kopā, lai palielinātu organiskās meklēšanas redzamību un uzlabotu vietu meklētājprogrammu rangā. Turklāt jūsu mērķis ir ne tikai paaugstināt savu reitingu, bet arī iesaistīt klientus un izveidot ar viņiem ilgstošas attiecības.

Indeksa aptvēruma kļūdu atrašana un risināšana

Identificējiet visas kļūdas vai grūtības, ar kurām Google varētu būt saskāries, mēģinot pārmeklēt vai indeksēt saturu, lai nepalaidītu garām būtiskas redzamības iespējas SERP. Ja ir ar serveri saistītas problēmas, kas neļauj tīmekļa lapas indeksēt pareizi, ātri parūpējieties par to, lai nekas netiktu "pazaudēts tulkojumā" saskarē ar rāpuļprogrammām, kas regulāri pārmeklē jūsu vietni, lai indeksētu saturu un ietvertu to meklēšanas rezultātos.

Var izmantot dažādus SEO rīkus, lai uzlabotu savas vietnes redzamību un organiskās meklēšanas pozīcijas. Starp šiem rīkiem var minēt:

  • Google Search Console,
  • SEMRush,
  • Market Brew.

Šie rīki sniedz lielas priekšrocības, lai uzlabotu vietnes redzamību, noteiktu visefektīvākos atslēgvārdus un apsteigtu konkurentus.

Market Brew
ir meklētājprogramma, kas tika izveidota pēc citu meklētājprogrammu parauga. Tas nozīmē, ka mēs varam efektīvi izveidot Google simulatoru, lai pārbaudītu optimizācijas un prognozētu SEO pozīcijas. Tā ir vismodernākā SEO programmatūras platforma tirgū.

Šis mākslīgā intelekta (AI) rīks var noteikt statistiskās neatbilstības starp jūsu vietnes mērķlapām un vietnēm, kas uzrāda augstākus rezultātus. Izmantojot šo informāciju, mēs varam sniegt precīzas prognozes attiecībā uz jūsu vietnes rangiem meklētājprogrammās, dodot jums iespēju apsteigt konkurentus. Market Brew meklētājprogrammu modeļi ļauj mums analizēt jūsu vietni kā neviens cits SEO rīks.

Katram Google algoritmam, ko analizē AI atbalstītie rīki, jūs varat:

  • novērtēt savu mērķlapu,
  • novērtēt katra konkurenta mērķlapu tajos pašos pašos meklēšanas rezultātos,
  • noteikt, kura konkurentu mērķlapa šajā algoritmā darbojas vislabāk,
  • atklāt atšķirības starp savu un labākas veiktspējas ieguvēju lapām,
  • veikt optimizācijas, lai novērstu šo statistisko atšķirību,
  • apskatīt jauno prognozēto ranga pozīciju.

Trūkums ir tas, ka pašreizējo Google algoritmu izveide un analīze var būt laikietilpīga. Sadarbība ar pilna servisa digitālā mārketinga aģentūru FCR Digital var nodrošināt jūsu stratēģijai piekļuvi šai vērtīgajai informācijai ātrāk un profesionālāk!

Raksts

upload/353389/media/fcr-google-analytics.jpg

Google UA un GA4 metriku salīdzinājums: būtiskākās atšķirības

1. jūlijā Google Analytics 4 (GA4) kā mūsu tīmekļa metrikas avots ieņēma centrālo vietu. Nācās atvadīties no Universal Analytics (UA), kas bija daudzu mārketinga speciālistu draugs. Šajā rakstā pastāstīsim par galvenajām mērījumu atšķirībām starp Universal Analytics un Google Analytics 4 un to ietekmi uz datu analīzi un pārskatu sniegšanu.

Atrašanās vieta