• Informācija
  • Karte
  • 6 attēli
  • 1 raksts
  • IT risinājumi, datortehnika, serviss un atbalsts. SIA "oRiGiNaL.Lv"

    datoru,

    Datoru apkalpošana

    Datoru apkalpošana ir būtisks pakalpojums ikvienam uzņēmumam. Tā ir paredzēta datoru un datortīklu drošai, uzticamai darbībai, kas neaizkavēs uzņēmuma ikdienas darbu. Ir svarīga arī profilakse – datoru apkalpošana palīdzēs izvairīties no problēmām vēl pirms to rašanās.

    Datoru apkalpošana ir risinājums dažādu problēmu rašanās gadījumā, piemēram, ja dators nestrādā, programmatūra strādā lēni vai tā pārtrauc darbību, diskiekārta nelasa diskus, ir parādījušies vīrusi vai citas ļaunprātīgas programmas. Tādā gadījumā tiek veikts datoru remonts, tīrīšana un konfigurēšana.

    Datoru apkalpošana ietver sevī datoru aparatūras un programmatūras instalēšanu, lietošanas apmācību, optimizēšanu un nepieciešamības gadījumā – remontu un atjaunošanu.

    Lasiet vairāk: http://www.original.lv/

    it

    IT atbalsts

    IT atbalsts nodrošina IT iekārtu un sistēmu uzturēšanu – apkalpošanu jeb servisa pakalpojumus.

    IT atbalsta, datortehnikas servisa un atbalsta uzņēmums oRiGiNaL piedāvā pilnu risinājuma komplektu un apkalpošanu telekomunikāciju sistēmās: piezīmjdatori, stacionārie datori, serveri, ofisa tehnika un datoru tīkli; telefonu sistēmas un galā iekārtas, operatoru izvēle, telefonu izsaukumu uzskaites sistēmas; video novērošanas sistēmas ar attālināto monitoringu, video serveri un videokameras; piekļūšanas kontroles un apsardzes sistēmas.

    IT atbalsts tiek pielāgots ikvienam klientam. Piemēroti dažādi servisa līmeņi, diferencēti izsaukumu un bojājumu novēršanas reakcijas laiki, piedāvājot tehnikas aizvietošanu uz bojājumu novēršanas laiku – tos nosaka, slēdzot IT sistēmas tehniskā atbalsta un apkalpošanas servisa līgumu.

    IT atbalsta speciālisti veic darbinieku apmācību, nodrošina ar garantijas perioda apkalpošanu pēc servisa līguma noteikumiem, kā arī sniedz konsultācijas par iekārtu lietošanu. Tiks ieteikti arī iespējamie risinājumi – savienošana ar speciālistu, konsultāciju vai izbraukuma remontdarbu organizēšana.

    IT atbalstam ticis izveidots "Iekārtu tehniskās apkopes un servisa žurnāls", kurā tiek ieviests grafiks par izpildītajiem darbiem, piezīmes un izmaiņas apsekošanas darbu izpildīšanas laikā.

    IT atbalstā iekļautas konsultācijas par iekārtu un programmatūras lietošanu, Interneta pieslēguma bojājumu novēršana un problēmu risināšana, datoru, printeru, skeneru un tīkla iekārtu diagnostika un remonts, pārbaudes un profilakses darbi, datu rezerves kopēšanas serverī un no darba stacijām, datu atjaunošana no cietā diska, aizsardzība pret vīrusiem un ārstēšana, datorprogrammu uzstādīšana un precīza noregulēšana, datortīklu noregulēšana un optimizācija, web resursu izmantošanas kontrole un statistika.

    Lasiet vairāk: http://www.original.lv/

    hostings

    Hostings

    Hostings ir uzturēšanas servisa pakalpojums, kas nodrošina mājas lapas nepārtrauktu pieejamību interneta tīmeklī, kā arī e-pastu un virtuālo serveru uzturēšanu.

    Līdz ar hostinga pakalpojuma izmantošanu tiek reģistrēts arī domēns – unikāla burtu un skaitļu kombinācija, kura sniedz iespēju atvērt noteiktu mājas lapu, ja šo kombināciju ievada interneta pārlūkā.

    Hostings sniedz iespēju izvietot savu mājas lapu un e-pastu uz hostinga serveriem. Tas nozīmē, ka mājas lapas un e-pasta dati tiek uzglabāti drošībā, tie ir ātri un ērti pieejami. Regulāri tiek veikta datu rezerves kopiju veidošana, kā arī dati tiek aizsargāti pret vīrusiem.

    Datu drošība un ātra piekļuve tiem ir iespējama tikai tad, ja tos glabā uz speciālas aparatūras, ko nodrošina hostinga pakalpojums.

    Hostings ir optimizēts populārākajām satura vadības sistēmām un interneta veikaliem. Piemēram, hostings pieejams WordPress veidotām mājas lapām.

    Hostings nodrošina to, ka mājas lapa būs pieejama 24 stundas diennaktī no jebkuras vietas pasaulē, kā arī e-pasts darbosies bez pārtraukumiem.

    Lasiet vairāk: http://www.original.lv/