Izdevniecības "Žurnāls Santa" apgrozījums pērn samazinājās par 3,2%
Rīga, 6.sept., LETA. Izdevniecība "Žurnāls Santa" pērn strādāja ar 7,132 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,2% mazāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 10,1% - līdz 1,343 miljoniem eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Izdevniecības "Žurnāls Santa" finanšu pārskatā sacīts, ka ieņēmumi par žurnālu realizāciju vairumtirdzniecībā bija 2,858 miljoni eiro, kas ir par 2,8% mazāk nekā gadu iepriekš, par žurnālu abonēšanu - 2,573 miljoni eiro, kas ir par 2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet ieņēmumi par reklāmas pakalpojumiem bija 1,7 miljoni eiro, kas ir par 10,8% mazāk nekā gadu iepriekš. Vadības ziņojumā norādīts, ka pērn "Žurnāls Santa" sekmīgi pabeidza abonēšanas platformas "Manizurnali.lv" atjaunināšanu, kā arī veica priekšdarbus portāla "Santa.lv" izveidošanai, kas palīdzēs dažādot ieņēmumu struktūru. "Žurnāls Santa" vadība norāda, ka 2019.gadā liels izaicinājums būs noturēt tirāžu 2018.gada līmenī. Tāpēc uzmanība tiks piesaistīta žurnāla mērķauditorijai atbilstoša satura veidošanai, kā arī komunikācijai ar lasītāju caur dažādām mārketinga aktivitātēm. Tirgus līderpozīciju stiprināšanas nolūkā plānots izdot arī vairāku žurnālu tematiskos pielikumus. "Žurnāla Santa" vadības ieskatā, pamatojoties uz esošo pieredzi izdevējdarbībā, veiktajiem ieguldījumiem un strukturālajām pārmaiņām, izdevniecības darbība arī nākotnē būs veiksmīga. "Žurnāls Santa" reģistrēta 1991.gada decembrī, un tās pamatkapitāls ir 828 680 eiro. Kompānijas 55% kapitāls pieder valdes loceklei Santai Ančai, bet 45% pieder valdes priekšsēdētājam Ivaram Zariņam. Informācija "Firmas.lv" liecina, ka 2017.gadā izdevniecība "Žurnāls Santa" strādāja ar 7,367 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 6% mazāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa saruka par 6,4% un bija 1,219 miljoni eiro. Kompānijas pamatdarbība ir žurnālu izdošana un tirdzniecība, kā arī reklāmas izvietošana izdotajos žurnālos.